Sunday 3 September 2017

Forex -4- Noobs Review


Lär Forex Använda prisåtgärd Jag tror att smarta handlare, som vill lyckas i Forex, måste mäta prisåtgärder och deras handelspsykologi. Prisåtgärder är det enklaste sättet att lära sig Forex trading, och handelspsykologi säkerställer att du handlar på rätt sätt. Glöm inte att använda förvirrande indikatorer. Glöm inte att oroa dig för varje handel. Göm handel utan plan. Om du vill lära sig Forex på rätt sätt kan jag hjälpa dig. Ta några prissättningsaffärer den här veckan Gå med i mitt veckovisa nyhetsbrev för att få min senaste prisanalys och mina handelstips. Behärskar din handelspsykologi, bygga ditt handelsförtroende och ta några affärer med mig. Vad väntar du på var du ska börja Du vill lära sig Forex, men du vet inte vart du ska börja. Tja, jag designade forex4noobs för att ta dig från grunderna till och med till avancerad prishandel. Jag täcker också handelspsykologi och penninghantering. Så du kan lära dig allt du behöver om Forex här. Nedan kan du se en steg-för-steg guide. Den här guiden kommer att ta dig igenom forex4noobs och komma igång på din resa för att lära sig valutahandel. Steg 1: Grunderna Om du vill lära sig Forex är Forex Education Academy ditt första steg i lärandeprocessen. Till skillnad från andra spenderar jag inte din tid med värdelösa Forex-basics, jag lär dig bara vad som behöver veta. Steg 2: Handelsplan Innan du börjar handla live behöver du en bra mäklare och en bra handelsplan. I den fria videokursen lär jag dig hur man hittar rätt mäklare och hur man skapar en solid handels - och penninghanteringsplan. Steg 3: Handelsstrategi Min prishandelsstrategi kommer att lära dig avancerade prisåtgärderstekniker. Som jag sa ovan tror jag att nya handlare måste behärska prisåtgärder, så jag delar min strategi med dig. Steg 4: Forex Blog Veckoprisanalys, över 20 timmars registrerade Forex-webinars, handelspsykologi och tips. Du hittar allt detta på min Forex blogg. Jag har bloggar i åtta år, så det finns mycket att gå igenomNick Bs Forex Blog Lär dig från Nick Bs Forex trading blogg, så du kan använda Price Action för att göra pips på valfritt valutapar konsekvent också. I today8217s analys upptäcker jag potentiella inställningar på de flesta NZD-par. NZDCAD, NZDUSD och NZDJPY visar alla potentiella långa affärer. Även om EURNZD visar en potentiell kort, närmar sig AUDNZD stark motstånd där en kort omkastning kan hända. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live Idag diskuterar jag gårdagens misslyckade EURGBP-kort handel och jag ser lite starkt stöd och motstånd på EURAUD, USDJPY och USDCAD. Dessa områden kan leda till goda omkastningar på måndag. Kolla in videon för fullständig analys. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live I dag närmar sig priset några mycket starka stöd - och motståndsområden. Jag tittar på 1,6240 på GBPAUD för en kort omkastning. 114.60 på USDJPY för en kort omkastning och 0.7060 på NZDUSD för en lång återgång. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live Idag har vi flera starka inställningar. Både EURJPY och CHFJPY är mycket korrelerade och visar en liknande stark kort inställning på 12-timmarschemat. Inte bara sitter detta motstånd, det slår också en stark trendlinje. USDCAD-inställningen ser också väldigt bra ut, men var vänlig medveten om att CAD-räntemeddelandet är ute idag och det kan påverka denna inställning. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Fortsätt läsa raquo I dagens analys har vi en inställning på AUDNZD-formning. Den motståndsområde som den för närvarande är satt på har en historia av att vara stark och pålitlig, så håll koll på den här handeln och var noga med att ställa in eventuella prislarm om du behöver Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan Få besked så snart videon går live Vi har en snygg återställning av fortsättningsuppsättningen som har bildats på NZDUSD 8211. Den här inställningen ligger väldigt nära utlösningen, så kolla in det snabbt. Jag förklarar min post, stoppar och inriktar mig i detalj mot slutet Av analysvideon. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. I dag har vi två potentiella inställningar: en USDCHF kortbildning på 12 timmar och en EURUSD lång formning varje dag. Titta på analysen för en detaljerad uppdelning. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. Det finns en lång omvandlingsuppställning som bildas på EURCAD 8211. Inställningen är inte bra, men det är värt att hålla ett öga på. EURUSD sitter ovanpå ett starkt stödområde, men vi har ännu inte sett obeslutsamhet efter den senaste nedgången. Jag misstänker att vi kommer att se det snart, så titta på 1.0570 nära för en haussefull vändning. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Fortsätt läsa raquo Idag återvände jag den potentiella AUDCAD-handeln som upptäcktes igår. Tyvärr kom jag inte över några inställningar på today8217s diagram. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live I today8217s analys upptäcker jag tre par som visar starka och lovande tecken på inställningar, så se till att hålla koll på GBPUSD, AUDCAD och CADJPY . Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live Idag upptäcker jag två potentiella korta inställningar på GBPAUD och GBPUSD. Dessa inställningar ser ganska bra ut för tillfället, men ljusen stänger inte några timmar. Jag tittar på dessa på 4h och 8h-diagrammen. Vänligen notera FOMC-kursmeddelandet ikväll om du anger GBPUSD. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live I today8217s analys upptäcker jag en potentiell AUDCAD lång handel. Vi har haft ett antal inställningar utlösande över natten som analyseras i videon, så var noga med att se upp för alla affärer du kanske har angett. Det lämnar oss dock med bara några nya inställningar för idag. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live I today8217s analys upptäcker jag två potentiella inställningar, en NZDUSD-kort och en CADJPY-kort. CADJPY-kortet ser ganska bra ut, och jag kan handla det på 12-timmarschemat. NZDUSD-korten bildar sig dagligen så den tidigaste det kommer att utlösa är efter 22:00 GMT. Denna analysvideo var skadad och jag kunde bara återställa hälften. Den goda nyheten är den halva som gick förlorad var ganska tråkig och jag upptäckte inte några inställningar. Fortsätt läsa raquo I today8217s analys tar jag en sista titt på Måndag8217s framgångsrika NZDUSD-kort. Jag hittar också tre andra potentiella inställningar: AUDJPY, NZDCAD och GBPCAD, alla shorts. Kolla in analysvideon för en detaljerad uppdelning. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live I today8217s analys ser jag inga nya inställningar. Den NZDUSD-korta inställningen som jag diskuterade i analysen av igår8217 har dock utlöst, så jag delar min spelplan för denna handel. Don8217t glömmer att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Vi har en potentiell lång uppsättning idag på EURAUD. Priset har stallat på supportområdet 1.4150 för några dagar nu. Med May8217s tal nu ur vägen kan vi verka som en del volatilitet som återvänder till euron, vilket skapar en omkastning på detta par. NZDUSD visar inte en tydligt definierad uppsättning just nu. Paret leder emellertid in i 0.7220 motståndsområdet från vilket vi kan se obeslutsamhet följt av en reversering. Fortsätt läsa raquo I det här livewebinariet ger jag dig en femstegsplan så att du kan bli en lönsam näringsidkare 2017. Komma igång på rätt ställe, med rätt verktyg och rätt inställning hjälper till att göra 2017 till ett lönsamt handelsår . Se exakt hur man gör det på detta webbseminar. Vill du bli en lönsam näringsidkare 2017 Att vara en bra näringsidkare behöver mycket kompetens, du måste vara cool under press. Fortsätt läsa raquoPrice: Gratis Utbildningspengaregaranti: NA 8211 Gratis handel pedagogiska verktyg. Var att köpa: forex4noobs Forex 4Noobs erbjuder ett brett utbud av pedagogiska verktyg som täcker handel över hela spektret från nybörjare till mellanliggande och vidare till avancerad näringsidkare. Hur mycket pengar behöver jag komma igång NA för en fri webbplats Hur mycket pengar kan jag göra hur mycket tid kommer jag att behöva göra detta arbete kommer att variera enormt från person till person, men om du är helt ny på detta måste du Ägna så mycket tid som möjligt till ditt lärande. Ingen form av handel, inklusive Forex, är lätt att lära sig och det finns verkligen inga korta skördar Ska jag behöva någon utrustning för att göra det här en dator, eller en bärbar dator och internetanslutning. Behöver också en handelsplattform för demoreal handel. Fri. Men klart en bra resurs som inte kommer att slösa bort din tid, även om du är en etablerad näringsidkare. Kvaliteten på kundtjänst Ej testad men väldigt snabb med att skicka registreringsuppgifter. Webbplatsen öppnar med en kort introduktionsvideo som betonar att till skillnad från många andra utbildningsplatser visar de dig faktiskt hur man handlar i praktiken snarare än att bara bombardera dig med alla de långa artiklarna som bara visar teori. Webbplatsen är uppdelad i rubrikerna: Hem, Utbildning, Kurser, Strategi, Bloggar, Verktyg, Avancerad kurs, Forum och Chatroom. Obs! Vid inmatning av avdelningen för avancerad kurs anges att den är beroende av hög efterfrågan. Vår Forex Trading kurs är utsåld vid denna tidpunkt. Du kan ange en väntelista, detta innebär en betald del av sina tjänster, men det anges inte vad eventuella kostnader kan vara. Utbildningen täcker en stor del av marken och omfattar följande 5 underavsnitt: Nivå 1 Ninja Recruit Du lär dig vad Forex är, hur Forex marknaden fungerar och när man inte handlar. Nivå 2 Nybörjare Ninja Du lär dig analys och hur man läser diagram. Nivå 3 Lite ninja Du lär dig om de olika indikatorerna och signalerna som handlare använder för att komma in eller ut ur handeln. Nivå 4 Super Ninja Här är träningen verkligen sparkar upp. Här kommer de att visa dig hur du läser diagrammen och hjälper dig att gå in i en handel i rätt riktning och avsluta handeln. Nivå 5 Bruce Lee Det här är dags för dig att träna lektionerna och de leder dig igenom det. För fortsatt stöd säger de att kolla in Free VIP-sektionen där det finns ytterligare verktyg och system för att hjälpa dig vidare. Ninja-idén är ett ganska annorlunda tillvägagångssätt som du skulle hålla med. Det är ganska omfattande även om 8211 täcker alla områden som en ny näringsidkare skulle behöva täcka, och det finns också några hjälpsamma gångjärn för den mer erfarna näringsidkaren. Det fanns några intressanta upplysningar om en undersökning som gjordes på webbplatsen: De fann att 93 framgångsrika handlare har en handels - och penninghanteringsplan. Det visade sig att 84 av framgångsrika Forex-handlare håller en handelsdagbok. Slutligen konstaterades att näringsidkare som använder en bra mäklare tenderar att vara mer lönsamma. Nästa chunky del av träningen är videoområdet. Tydligen har över 12 000 personer redan genom videoträningen. Det finns 4 moduler, var och en med flera underavsnitt videor: Need for simplicity, Mäklare val och användning, spreadsladder, kundservice Advanced Trading Plan, Mål, Money Management och Trading Plan Bygga en metod, uppdelad i 4 mycket användbara underavsnitt. En trading Journal Structure, användningar och exempel Jag gillade särskilt Building a Method8217-delen, särskilt förklaringen av de grundläggande skillnaderna mellan en metod och ett system. Jag föreställer mig att vi alla har egna ta på vad skillnaden är men det stavar det mycket tydligt och bör ge alla tittare en solid förståelse. Min erfarenhet är att inte för många människor förstår verkligen skillnaden, och särskilt konsekvenserna för dig som näringsidkare. Allt väl. De är en annan sida som är en förespråkare av prisåtgärd 8211 och säger att det borde vara centralt för alla framgångsrika och genomförbara handelsmetoder. En mycket intressant observation från Nick, som driver platsen, var väldigt tankeväckande speciellt hans föredragna tidsramar. Han säger: "Jag föredrar att koncentrera mig på bara några par och hitta det för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag tror att du borde vara en mästare på vad du gör så jag koncentrerar mig huvudsakligen på 2 valutapar. Jag handlar huvudsakligen EURUSD och GBPUSD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar som de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om inte det finns några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Jag föredrar också att handla i London-sessionen, vilket är när dessa par är mest aktiva. ..Again, eftersom denna Forex Trading Method bygger på prisåtgärd kan du handla på vilken tid som helst från 1HR och över. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på 1HR, 4HR och DAILY diagrammen. Dessa är konsekvent de mest lönsamma eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Ett ytterligare tillägg till webbplatsen är en flotta Forex Live-handelsvideor, varav en del innebar något jag inte hade varit med eller medveten om att vara ärlig. Handel ett 8-timmarsdiagram Det visade exempel på hur det har använts med en Rimlig grad av framgång Sammanfattningsvis rekommenderas detta av mig. Det täcker alla nivåer av handelsförmåga från nybörjare till avancerade nivåer. Jag känner mig säker på att det kommer att vara en fråga om en mångsidig åsikt om hur denna webbplats jämför sig med andra som Babypips och liknande. Jag kommer inte heller att gynna, men skulle helt enkelt säga att jag känner att båda är utmärkta utbildningsverktyg så lägg till den här i din portfolio8220Forex4Noobs8221 Review För mig Nick8217s hemsida 8220Forex4Noobs8221 är faktiskt legitim. Utbildningen på webbplatsen är faktiskt verkligen värt att läsa igenom, liksom Nick försökte aldrig någon form av svår marknad bredvid mig. Jag köpte sitt sofistikerade program och har också älskat det här innehållet. Informationen inuti det är faktiskt enkelt och aldrig alltför komplicerat som passar mig personligen helt enkelt för att vi inte tror vilka köp och försäljningar som måste skapas mer komplicerade. Det kan vara värt att se exakt hur Nick metoder köper och säljer samt att veta deras strategi. Ett annat värde personligen är faktiskt användningen av den faktiska diskussionsenheten exakt där människor avslöjar sin egen bransch förslag samt logiska med avseende på att komma in i själva industrin. Forex4Noobs är först och främst en bra träningswebbplats såväl som personligen tillhandahålls it8217s användbart innehålls material. Klicka här för att ladda ner ett nytt handelsverktyg och strategi GRATIS I8217ve har varit i diskussionsforumet så mycket som jag upptäckte ingenting8217s felaktiga med webbplatsen. För att inte tala om I8217d som för att staterna är detta faktiskt äkta webbplats. Vi lyssnar ofta på den faktiska debatten 8220 Om han eller hon kan göra kontantköp och sälja anledningen till varför kan han eller hon marknadsföra kurser8221. Sanning, vilken debatt är faktiskt problematisk. Majoriteten av mitt personliga intäkter kommer via valutahandelshandel men som någon jag älskar att generera extra pengar. Babypips gör extra pengar via marknadsföringsagenter, eftersom kommer valutamarknaden att producera. Jag är säker på att en persons funktion sysselsätter samt önskar generera extra pengar genom Foreign exchange8230 Vi marknadsför en utbildning för att personer som vill köpa. Vi kör inte på något sätt individer att köpa. Vi får inte på något sätt låta dem veta vilket inköp mitt personliga program egentligen är den enda metoden som de ska lyckas. There8217s ingenting är felaktigt tillsammans med att få en rimlig kostnad för något bra objekt. Frågan är vilken en hel del konstnärer kostar absurda kostnader med hänsyn till skräp Annat sökt efter: Postnavigation Andra letade efter några sökningar Senaste inlägg Kategorier

No comments:

Post a Comment